Kort uppdatering

Nu har jag nått 86 kilo. Det är minus 21 kilo sedan jag började mäta. Inte illa alls men det som känns bäst är hur kroppen mår. 

Förut var det en känn att ens få på sig skorna, blev andfådd och nådde inte, nu kan jag nå lätt och köra yoga så rörelserna nästan påminner om instruktören rörelser 😂
Min träning går för övrigt bättre hela tiden och om jag bara kunde bli av med yrseln skulle livet just nu vara på topp rent fysiskt. 

Ska börja forska lite i bönor. Många är mot medans andra är helt frälsta och menar att det är lchf 2.0 gått bönor i sig inte är direkt fattiga på kolhydrater. 

Måste läsa mer och testa, om det funkar så skulle det vara riktigt trevligt. Inte för att jag älskar bönor direkt men en ingrediens mer att använda gör vardagen lättare. 

Siktar  på mitt mål,  80 kilo och en bra balans i mage och huvud trots att vi nu kämpar mot sjukdomar som förkylning och hals fluss hemma. Att vara sjuk och inte kunna träna gör det lite svårare men nu ser jag målet. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ADHD

Kost och träning på morgonen