Dags att börja träna hårt.

Ja jag tränar redan, men jag har tränat mindre än jag brukafe och nu börjar det bli dags att ta tag i det igen. 

Söndag blir min vilodag,  samtliga andra dagar ska jag försöka träna. 

Schema är planerat till följande:
Måndag spinning 75 minuter. *
Tisdag kettlebell 60 minuter
Onsdag bröst och rygg minuter
Torsdag yoga 75 minuter 
Fredag box och ben 60 minuter
Lördag spinning 45 minuter+tabata 45 minuter*

De med * utmärkta träningarna är de jag alltid håller på mitt gym. Resten är min nya träning. 

Kanske tror jag att det blir svårt att köra alla passen men jag ska försöka i alla fall. Planering är nyckeln, packat väskan ikväll. 

Ny vikt 85.8 kg, bara 5.8 kvar till mitt mål 😉

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ADHD

Kost och träning på morgonen