Första dagen under 90

Jisses 😁

Imorse mätte jag vikten, 88.5 visade vågen! Kul..

Men jag känner mig inte smalare😩 hur kommer det sig? Fru och barn säger att de ser skillnaden, när jag tittar det jag ingen, ingen större i alla fall. 

Minus drygt 18 kilo sedan toppnoteringen innan sommaren som då var 107 kilo. 🤤

Jag märker att skjortorna passar igen, det är kul. Men jag skulle vilja känna det mer. 
Antar att det har lite med träning att göra, förra gången jag gick ner mycket tränade jag hysteriskt. 

Denna gång har yrsel satt lite krokben för mej, jag får låta bli att låta det bli att hindras av yrsel. 

Imorgon fyller jag år, jag ska försöka börja då och ta tag i kettlebell igen, världens bästa och effektivaste träning. 
🎈

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ADHD

Kost och träning på morgonen